søndag 23. januar 2011

Pyramidekort

Pyramidekort til en gutte-baby.


På innsiden så er det et kort, her kan en skrive en personlig hilsen inni,

tirsdag 18. januar 2011

Babyeske

Synest dette magnolia motivet er bare såååå skjønt. Jammen er eg heldig som fikk dette motivet av Anna.
Denne esken fikk en kollega av meg da hun ble bestemor. Hadde selvfølgelig sjokolade oppi posen, slik at dei stolte besteforeldrene kunne kose seg med noe godt til kaffen.

Jule-eske

Fant mal til denne esken her. En må lete litt bakover i sidene, så kommer malen opp. Det var nok Anna som tipset meg på denne siden. Motivet er Magnolia som er fargelagt med promarkers.

tirsdag 4. januar 2011

Herrekort

Et bursdagskort til en kollega. Digi stempel ifra "Victoria Case Art Design" som heter Heidi
Lagde en liten "hylle" som jeg la sjokoladen oppi :-)

Julekort 2010

I år ble det 35 julekort som ble levert ut. Motivet er kjøpt hos Minnehjørnet og heter "Snømann med God jul-skilt." Det er fargelagt med promarkere. Har og brukt spellbinders nestabilities "lacey circles", glitterpenn og stjernene er trykt ut med QuicKutz tanga mi.
Julehilsen og bilde av gutta må jo selfølgelig være med :-)

fredag 31. desember 2010

Juleverksted 2010

En av våre juletradisjoner er å ha juleverksted.Jeg lager til eksempel, og så får alle hver sin pose med alt utstyr dei treng. I år var det 10 barn som stillte opp. Fikk god hjelp av Mia, hun er en engel :-) Vi lagde denne esken, her ble det fargelegging og bretting. Og oppi ble det plass til noen sjokoladenisser.
Englelort-posene er kjempepopulære. I år ble det enkel dekorering.
Dorull-kort.
Her er guttene mine sitt resultat. Dei er kjempeflinke. Det ble og laget div pynt og ninjastjerner.

lørdag 11. desember 2010

Herrekort

Lagde dette kortet til en kollega som pensjonerte seg.