søndag 29. mai 2011

Jubileumstreff på Søfteland 28.mai 2011

Det var 10.treffet på Søfteland skule, så det ble feiret :-) Jeg har vert med 6.ganger. Det var masse overaskelser. Jeg vant 200 kr som jeg kunne bruke i Hobbykroken sin butikk som var med oss på Søfteland. Utfordringen denne gangen var "JUBILEUM". Jeg leverte inn dette kortet.


Elsker Kenny K motivene...


Det var en hyggelig dame som lærte meg å lage denne "esken".
Inni kan en legge gaven el gotteri.





Overaskelsen var stor da det kom budbil, og jeg fikk levert denne kjempebuketten m/vase og sjokolade. Har verdens beste mann. Vi har vert gift i 12 år 29.mai.

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med 12 års bryllupsdag. Kjempe fine kort du har laget. Takk for en hyggelig dag sammen med deg. Klem Anna

    SvarSlett
  2. Gratulerer med bryllupsdagen, nydelig bukett du fikk.
    ha en toppers dag
    Takk for at du ville være med hos oss.
    anne marit.

    SvarSlett