søndag 6. november 2011

Stempeltreff på Søfteland 05.november 2011

Dette kortet leverte eg inn til utfordringen "Glitter og stas." Jeg er bare så fornøyd med stempeltreffet. Masse flotte, inspirerende damer og en mann. Alle er hjelpsomme og deler på stemper og utstyr, og ikke minst deler på informasjon. Alt ifra hvordan lage ting, butikker og nettsider:-) GLEDER MEG TIL NESTE GANG
Lagde dette guttekortet, med motiv ifra Kenny K.
En liten gave-eske, fyllt med deilige sjokoladehjerter. Denne esken har Helene fått som en liten oppmuntring. Hun sitter med gipset fot etter et lite uhell på skolen.

1 kommentar:

  1. Så flotte kort og eske du fikk laget på treffet.
    Esken var lekker,så flott fargekombinasjon med rødt og lys blå.
    Ja det er fantastisk treff,de er så flinke de damene som arrangerer det.Jeg storkoser meg der også og gleder meg til neste gang ;o)
    Kjekkt at jeg fann deg innpå her ;o)
    Klem Kjersti

    SvarSlett