søndag 18. mars 2012

Babykort

Har vert på Strilatreff, og da fikk jeg kjøpt meg litt nytt utstyr. Nytt magnoliastempel og blomster. Tror jeg skal begynne å produsere litt hekle-blomster. Genialt, fikk kjøpt noen av en dame på treffet :-)

Fikk tips om en ny måte (ihvertfall for meg) å fargelegge. Jeg bruker promarkere. Men en bruker blenderen til å hente opp farge ifra valgt tysj, så fargelegger en med blenderen. Da får en milde og duse farger. Jeg har brukt denne metoden på det blå og krunen.

På innsiden brukte jeg og ett nytt tekst stempel ifra Kreativehender. Borden kjøpte jeg på treffet, det er ifra Kort og Godt.

2 kommentarer:

  1. Nydelig babykort og motivet er så fint fargelagt.
    Dette motivet ble med meg hjem også etter shoppingen på lørdag ;o)

    Klem Kjersti

    SvarSlett