mandag 7. november 2011

Scrappevake Bømlo 30.09 - 02.10. 2011

Hadde en fantastisk flott scrappehelg på Bømlo. Har tatt sin tid å legge ut bilder av det jeg laget. Desverre har jeg og glemt å ta bilder av bla. sjokoladekort og et annet kort som jeg har gitt vekk. Ja,ja men her er et kjolekort. Sleit litt med å få det til, men er veldig fornøyd med resultatet.


Eskekort
Kurs med Else Marie. Eskekort :-)


Flaskeskjuler

Kurs med Else Marie. Flaskeskjuler



Kurs med Anette Lo tøffe farger, glimmermist, eylets å hyssing er stikkord her.



Kurs med June. Lo blomster, bling, blonde er stikkord her.


Minstemann er ein skøyer.



Jeg og gutta på telt-tur. Utpå natta ble jeg vekket av noe som "pustet og peste", var ikke høy i hatten da.... Men synderen viste seg å være et pinnsvin :-)



Steinar og eldstemann på tur på Siggjo, Bømlo`s høyeste fjell

1 kommentar:

  1. En hel helg med scrapping !!!! wow...;o)
    Alt du har laget er skikkelig flott.
    Ble veldig begeistret for kjolekortet,har ikke sett slikt før.
    Klem Kjersti

    SvarSlett